الغرباوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الغرباوى

محمد الغرباوى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اليو م الثانى من التدريب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد الغرباوى
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
محمد الغرباوى

الاسم : https://hamdy6.yoo7.com
مصر : اليو م  الثانى من التدريب A><br>

مزاجى: لا مزاج

اليو م  الثانى من التدريب Empty
مُساهمةموضوع: اليو م الثانى من التدريب   اليو م  الثانى من التدريب Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 21, 2007 2:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

بعد التحيه

برحب من كل قلبى لكل فرد فى المنتدى وكنت عايز اتكلم بجد من قلبى على احساس بيعشوا اكتر من فرد فى تدريب المحاضرين فى اجمل شركه وهى ليدرز جروب كلنا ايد واحده كلنا روح وحده

النهارده كان اليوم الثانى فى التدريب وكنا بتعلم حاجه جميله جدا وهى التخطيط وازاى اعمل جدول لحياتى العماليه

والحياه الشخصيه وكمان استفدنا كلنا ده غير ان التدريب كان على مستوى عالى جدا جدا جدا من العلم وكمان التشويق اللى احنا فى غير عادى ومن النهارده انا عرفت اجابه سؤال انا والمتدربين وهو كان سؤال مهم ليس له اجابه عند احد

اين انا الان ؟ وما هو وضعى الحالى؟

انا واثق ومتاكد ان اللى ما حضر التدريب ده هيفوتوا من عمره كتيييييييييييييييير ده غير ان الحمد لله كلنا فى حاله غير عاديه وجو اسرى هايل ومعانا القاده وبحب اقول لهم شكرا من قلبى على اليوم الجميل ده اللى عمرى ما هنساه فى حياتى انا وشركائى القاده فى شركه

ليدرز جروب
https://hamdy6.yoo7.com
ماجد هشله
مشرف متقدم
مشرف متقدم

مزاجى: لا مزاج

اليو م  الثانى من التدريب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اليو م الثانى من التدريب   اليو م  الثانى من التدريب Icon_minitimeالسبت ديسمبر 22, 2007 9:44 am

بجد يا محمد اليوم ده مقدرش انساسه لانى عرفت اخيراا انا مين

اليو م الثانى من التدريب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-